כמה ידיעות

arctic monkeys יוציאו בשישי ליוני את אלבום האולפן הרביעי שלהם. זה די מרגש, כי אנחנו מכירים את ארקטיק מונקיז כלהקה מעולה, וכולנו ציפינו לידיעה שכזו. אבל בשבוע שעבר ארקטיק מונקיז שיחררו סינגל ראשון מתוך האלבום , brick by brick, ואיכזבו. איכזבו קשות.
ובכן, אני שמח לספר לכם כי הארקטיק מונקיז לא השתנו ללהקה ששרה שירים כמו brick by brick. אתם יכולים לנשום עמוק. השיר הזה, לפי דברי המתופף שהתפרסמו בראיון עם חברי הלהקה ב- NME, הוא למעשה לפי הגדרתם "שיר לכיף". נכון, יהיו באלבום כמה שירים "לכיף" אך גם שירים רציניים. בנוסף הוסיפו בראיון חברי הלהקה, כי האלבום suck it and see הולך להיות יותר פופי מאלבומיהם הקודמים. אני בדרך כלל לא אוהב פופ, אבל אני אתן לזה צ'אנס כי אלה בכל זאת ארקטיק מונקיז שמנגנים שם.

העניינים מתחממים לקראת יציאת אלבום הבא של הקופים הארקטים, אבל כמעט שלא שמים לב לe.p שהוציא לא מזמן אלכס טרנר, הסולן שלהם.  ה e.p הוא למעשה פסקול לסרט submarine, שגם הוא יצא לאקרנים לא מזמן,והוא פשוט נפלא. השירים מזכירים לי את המוזיקה של החיפושיות – רוקנרול פשוט, ואם זאת גאוני

the mountain goats חוזרים באלבום חדש ו- npr מפנקים אותנו בסטרים מלא לאלבום! לחצו כאן

ידיעה מרעישה!!! אדי וודר הוציא סינגל!!!

זהו שיר פולק, הסגנון אליו אדי וודר התפתח, בעיקר לאחר הפסקול שלו לסרט into the wild. אם שמתם לב, אדי וודר מנגן בשיר הזה ביוקלילי!

ועוד ידיעה מרעישה: להקת הגראנג' הידועה פרל ג'אם בדרך לאלבום אולפן חדש, העשירי במספרו, ובו יבוצעו לא פחות מ-15 שירים!

ביום חמישי הייתי במסיבה בה תיקלטו לא אחרים מאשר הבלקן ביט בוקס. הייתי הראשון שניגש אליהם וביקש מהם חתימה, וכנראה בגלל זה הם החליטו לתת לי מתנה דיסק עם השיר disko partizani של שאנטל, ואת דיסק הבכורה של הלהקה!  בשונה מאלבומם האחרון "blue eyed black boy" , אלבומם זה מושפע בעיקר ממוזיקה מזרחית וערבית, השאלה המתבקשת היא: למה הם קראו לעצמם בלקן ביט בוקס, אם הם ניגנו מוזיקה בהשפעות מזרחיות ולא בלקניות?

ובינתיים, עד שהארקטיק מונקיז יוציאו את האלבום, ועד שאדי ודר ישחרר סינגל נוסף, אני מת לראות את הסרט רנגו!


 

 

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

כתיבת תגובה

