גם אני יכול להלעיז! Imagine של ג'ון לנון

להלעזה שלי ב – לעז, לחצו כאן

דמיין / ג'ון לנון

דמיין שאין שום גן עדן
זה יהיה קל אם רק תנסה
אין שום גיהינום מתחתינו
ומעלינו – רק התכלת
דמיין שכל האנשים
יחיו בשביל ההווה.

דמיין שאין בכלל ארצות
זה לא כל כך קשה
אין שום דבר להילחם ולמות בשבילו
ואין דתות כלל וכלל
דמיין שכל האנשים
חיים חיי שלום.

אתה אולי תגיד שאני הוזה
אבל אני לא היחיד שכזה
אני מקווה שיום אחד תבקר אותנו
וכל העולם יתאחד.

דמיין שאין בעלויות
אני בספק אם תוכל
אין צורך בתאוות בצע ורעב
אחווה בין בני האדם
דמיין שכל אנשי האומות
שותפים.

אתה אולי תגיד שאני הוזה
אבל אני לא היחיד שכזה
אני מקווה שיום אחד תבקר אותנו
וכל העולם יתאחד.


Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • r  On 14 באפריל 2011 at 4:08 pm

    אין עלייך!!!

כתיבת תגובה

